Not known Factual Statements About خدمات گوگل ادز

Wiki Article

متاسفانه نمی‌توانیم از این نوع تبلیغ در ایران استفاده کنیم. زیرا فرمت شماره تماس ما ایرانی است و از آنجایی که کشور ایران در لیست شماره تلفن‌های قابل استفاده در گوگل قرار ندارد، استفاد از شماره‌ تماس با فرمت کشور ایران، ممکن نیست.

ببینید شما حتی می تونید کمپین ادوردز خودتون رو به گوگل آنالیز متصل کنید تا آمار بسیار دقیقی از عملکرد تبلیغات تون به دست بیارید.

هرچند استفاده از کمپین‌های ویدیویی بسیار هیجان انگیز و کارآمد است، اما متاسفانه بدلیل تحریم‌ها و عدم امکان هدفگیری کاربرانی که در لوکیشن ایران هستند، استفاده از این روش تبلیغاتی نسبتاً هدفمندی پایینی خواهد داشت.

این ویدیو‌های تبلیغاتی توسط کمپین ویدیویی گوگل ادز به شما نمایش داده می‌شوند.

کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز با تضمین بالاترین نرخ بازگشت سرمایه

کافی است یک بنر تبلیغاتی جذاب آماده کنید و از گوگل بخواهید تا این بنر را در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و کانال‌های یوتیوب مرتبط با هنر و گردشگری (و صد البته، فقط به کاربرانی که ویژگی‌های مد نظرتان را دارند) نمایش دهد.

قیمت تبلیغات گوگل این بدان معناست که اگر رقبای شما هزینه بالاتری را به ازای کلمات کلیدی پیشنهاد دهند شما نیز بایستی هزینه بالاتری را پیشنهاد دهید

طرح این سوال اساساً اشتباه است. ساز و کار گوگل ادوردز به این صورت است که در صورت استفاده از ارزهای غیر از دلار آمریکا، میزان شارژ انجام شده با دلار معادلسازی می شود.

تو دوره فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!

رونمایی از اینترنت ماهواره ای رمزگذاری شده توسط اسپیس ایکس اسپیس ایکس از سرویس جدید اینترنت ماهواره‌ای رمزگذاری شده‌ خود با نام...

انواع کلمات کلیدی در گوگل ادز + راهنمای انتخاب بهترین‌ها

میزان سفارش مد نظر من در جدول تعرفه ها وجود ندارد، چه کنم؟

بانک حواله ورودی را با نرخ روز خرید کرده و در حساب وارد می کند.

در تصویر زیر، کاربری در سایت گوگل عبارت کلیدی مورد نظرش را جستجو کرده و گوگل محصولات مرتبط با این عبارت را به همراه قیمت و سایر اطلاعات محصول، به او نمایش می‌دهد.

Report this wiki page